Industrija – DEMO

KLJUČNE TOČKE

  • Razumevanje rasti v industriji in priznavanje ključnih statističnih podatkov.
  • Razumevanje mehanike ponudbe in povpraševanja in ekonomskega ravnovesja.
  • Razumevanje finančnih omejitev vašega trenutnega poslovnega modela.
  • Sposobnost upravljanja časa za zagotavljanje neposrednih in posrednih storitev za stranke.
  • Vrednost vsebine in prilagajanje le te vaši ciljni publiki.

Zdaj, ko že imate jasno sliko in razumevanje vaše ciljne demografske skupine, lahko začnemo razvijati celostno marketinško strategijo.

Pri poslu gre PREDVSEM za potrebe strank in segmentacija trga nam omogoča ustrezno prilagajanje naših storitev, podpornih kanalov in promocijskih sporočil.

Preveč ljudi v našem poslu je mnenja, da mora obstajati trg za to, kar si sami želijo, potrebujejo ali kar se navezuje na njih. Ker trga še ni, ga ustvarijo, razvijajo, dokler ne ugotovijo, da tega nihče drug ne želi oziroma ne potrebuje, razen njih samih in mogoče manjše skupine ljudi z enakimi potrebami.

Prepričajte se, da e vaš posel sposoben preživetja!!

Smo v neverjetnem delovnem področju .

Smo v poslu, ki nudi rešitve za probleme. Za probleme, s katerimi se ubada skrajno velik odstotek ljudi na svetu. Poleg tega imamo tudi t.i. ‘zbirališča’, kjer se ti ljudje zbirajo. Skoraj vsi ljudje, ki stopijo v fitnes, potrebujejo strokovno znanje in sposobnosti, ki jih imamo tisti, ki smo v tem poslu izučeni in primerno izobraženi. Tudi če se tega ne zavedajo.

»Vsak startup mora obravnavati potrebo, ki je v svetu resnična in dokazana. Če ponujate rešitev za problem, ki ga ima veliko ljudi, je zelo lahko prodajati svojo storitev ali izdelek.«

~ Kevin Systrom, Instagram

Poglejmo nekaj statistik iz leta 2018 za fitnes industrijo v Veliki Britaniji (za Slovenijo se tovrstni podatki žal ne vodijo v enaki meri):

  • V Združenem kraljestvu je že več kot 7038 fitnes centrov, leto prej (2017) jih je bilo 6728.
  • 14,9 % ljudi v Združenem kraljestvu je včlanjenih v privatne centre za zdravje in fitnes ali v javne fitnes centre. To pomeni 9,9 milijonov ljudi.
  • Marca 2018 je število fitnes centrov narastlo za 4,6 %, število članov v fitnes centrih za 2 %, medtem ko se je tržna vrednost povišala za 2,9 %.
  • 2,9 % povišanje tržne vrednosti pomeni, da se je povišala na 4,9 milijard funtov.
  • V zadnjih 12 mesecih se je odprlo 275 novih fitnes centrov, leta 2017 se jih je odprlo 272.
  • Pure Gym je postal prvi v Združenem kraljestvu, ki je dosegel 200 klubov in impresivno prekoračil mejnik 1 milijona strank.

Dobra novica za nas je, da kljub temu, da ljudje porabijo manj razpoložljivega dohodka za članarino, denar, ki ga porabijo za zdravje in fitnes še naprej narašča.

Kljub temu da ste v izjemnem delovnem sektorju, sta kvaliteta in nivo ponujenih storitev v fitnes industriji izjemno nizka. Stopnja pričakovanja strank, delodajalcev in fitnes industrije je tako majhna, da lahko že najbolj osnovna ponudba omogoči posamezniku, da izstopa. Na trgu je močno javno nezaupanje osebnim trenerjem, ki ga mediji in celo fitnes industrija sama še poslabšujejo.

Trenerji se morajo izobraževati. Industrija, raziskave in trendi se hitro spreminjajo, tako da trenerji, ki se ne izobražujejo na svojem področju, vedno bolj zaostajajo. To so investicije v vaš posel, ne stroški. Izdelki in storitve izboljšujejo znanje. Zato je vaša ponudba kasneje pomembnejša in boljša.

»Marketing je poslovna filozofija, ki postavlja stranko v center univerzuma.«

~ Peter Doyle

MONOPOLNA ANALOGIJA

Sklepamo, da vas velika večina dela s splošno populacijo. Še vedno lahko uporabite načela tudi za specifične skupine ljudi, vendar se bo velika večina izmed vas, zaradi povpraševanja in potrebe po naših storitvah, ukvarjala s splošno populacijo.

Govorili bomo o naložbi v nepremičnine in kako je ta povezana z vašim delom osebnega trenerja.

Vsi potrebujemo kraj, kjer lahko živimo; to vemo.

Če boste investirali v nakup nepremičnine, jo boste morali razviti in vanjo investirati svoj kapital, da boste izboljšali njeno ponudbo. Potencialnemu kupcu se mora zdeti privlačna. Ko boste nepremičnino naredili bolj zaželeno, bo povpraševanje večje, kar pomeni, da bo tudi donos večji. Izobraževanje, izkušnje, rezultati, nivo storitve in osebnost vplivajo na to, koliko ste vredni, podobno kot dekoracija, opremljenost, karakter in lokacija hiše ali stanovanja.

Postati morate dragocen ali omejen proizvod (govora je o omejeni seriji). Tako kot hiša z neverjetno opremo. Dobra stvar je, da smo človeška bitja tako unikatna, da že kot posameznik postanete blago z vašimi izkušnjami, karakterjem, osebnostjo, znanjem in vsem ostalim, kar pride z vami, ki je prav tako unikatno. S kvaliteto in privlačnostjo vašega proizvoda lahko ustvarite povpraševanje za vašo storitev. To lahko ustvarite tudi vi, vaša empatija, odločnost in motivacijski značaj. Vse te stvari, ki vas kot osebnega trenerja delajo unikatne.

Kasneje bomo v tem modulu prišli do razumevanja tega, kaj vaša ponudba predstavlja kot proizvod oz. storitev, s tem ko bomo ustvarili definicijo vaše blagovne znamke.

PONUDBA IN POVPRAŠEVANJE

Ponudba in povpraševanje sta ekonomski model določanja cen na trgu.

Ura osebnega treninga (ponudba), po ceni, ki jo nudite trenutno, je enaka količini rezervacij, ki jih prejmete za vaše storitve (povpraševanje).

Kot trenerji imate omejeno število ur, ki jih lahko v tednu izvajate ena na ena, zato je ponudba vezana na čas. Tudi cena, po kateri storitev prodajate, je omejena. Geografska lokacija, povprečni prihodki ljudi v tem območju, omejitve storitev, lokalni trendi; za mnoge trenerje v komercialnih fitnesih je vse to narekovano s strani podjetja, ki razpolaga z vašim urnikom, vašega delodajalca.

Če imate presežek ponudbe (preveč prostih ur) imate po navadi dve možnosti. Znižajte ceno vaše storitve ali jo izboljšajte. Večina se jih odloči za lažjo od teh možnosti in enostavno znižajo ceno.

Če imate preveliko povpraševanje, je vaša cena prenizka in ne odraža storitve, ki jo ponujate. Trenerji, ki želijo večji zaslužek, po navadi delajo vedno več ur in tako sčasoma ogrozijo nivo ponujenih storitev in storitev postane slabša.

Storitve, ki se je odražala v postavljeni ceni, več ni in posel na koncu propade.

POVZETEK

Če je povpraševanje večje od ponudbe (ure, ki jih delate brez upada kvalitete storitve), povečajte ceno storitve.

Ustvariti morate ekonomsko ravnovesje in pri tem konstantno ohranjati nivo kvalitete, ki je povezana s storitvijo/produktom, ki jo/ga ponujate.

Z dvigom cen boste imeli stranke, ki si vas več ne bodo morale privoščiti. Če bo vaša cena odražala vašo storitev oz. kvaliteto vaše storitve, se bodo ta mesta hitro zapolnila. Ne sklepajte kompromisov za vaš posel samo zato, ker niste prepričani koliko ste vredni ali ker se bojite morebitne ga občutka zavrnitve. Če je vaša storitev vrhunska in si je nekateri ne morejo privoščiti, je razlog, da vas zavrnejo, najverjetneje v ceni in prav v tem, da si vas ne morejo privoščiti. Tega ne jemljite osebno.

Če na uro vašega dela računate 30 € in hkrati delate 30 ur na teden, je to 900 € na teden.

Če ceno povečate na 36 € na uro, boste potrebovali samo 25 ur dela, da boste izenačili dohodek. Ste pripravljeni zgubiti 5 terminov na teden?

Če je odgovor ne, in ta hipotetičen odgovor temelji na frekvenci treningov, odnosu s strankami in na ponujanju storitev, potem tedensko zaslužite dodatnih 180€, ki jih lahko investirate v vaš posel. Potencialno lahko zaposlite čistilko, osebno asistentko ali nekoga, ki vam lahko prihrani nekaj časa v tednu. Zaslužite več, imate čist dom, organizirano elektronsko pošto, urejeno administracijo in čas, da se osredotočite na razvijanje posla.

Če je vaš odgovor da, potem zaslužite enako vsoto denarja, ste pa v vašem urniku pridobili 5 prostih ur, v času katerih lahko delate na rasti vašega posla.

Vaše cene ne določajte na podlagi tega, kar ponujajo drugi. To je zgolj referenčna točka glede na nivo storitve in lokalno območje. Če je vaša storitev boljša, tudi zaračunajte več. Če je vaša storitev enaka ali slabša kot njihova, jo IZBOLJŠUJTE dokler ne morete zagotoviti nivoja storitve, ki bo skladen s ceno.

»V mojem domačem mestu sem pred petnajstimi leti računal £30 na uro. Zdaj se cene gibljejo med £23-28. Ali se trenerji bojijo računati več (ekonomija je boljša kot je bila pred 15 leti), ali je nivo storitve toliko slabši, ali pa je krivo oboje.«

~ Phil Learny, Direktor izobraževanj ACA

V nekaterih območjih je model potrebno spremeniti. Cene v nekaterih krajih so velika ovira, ki jo je treba premagati, vendar če stroški izdelka kupcu predstavljajo njegovo vrednost, je to popolnoma sprejemljivo.

Kako postati trener s šestmestnim številom

Opravite potreben izračun – samo matematika. Morate biti trener in delati 52 tednov v letu, konstantno delati 30 ur na teden in računati 65€ na uro (52tednov x 30 ur x 65€).

Torej, če smo realni, ne boste služili 6-mestnih številk ali računali 65€ na uro. Dodatna storitev namreč, ki jo dobijo vaše stranke in storitve, ki narekujejo to urno postavko (65€), pomenijo delo v času izven vašega sicer plačanega delovnika.

Če želite zaslužiti za 6-mestno številko, morate pogledati vaše sekundarne vire prihodkov, ki presegajo vašo storitev treninga ena na ena. Online treningi, skupinski treningi, e-knjige itd.

Preden lahko začnete razmišljati o tem, morate delati na vašem produktu, ponudbi, trženju, socialnih omrežjih, hkrati pa voditi vaš posel trajnostno in dovolj dobičkonosno, da lahko investirate vase in povečate vaš portfelj.

Poizvedite, kdo so vaše stranke, govorite z njimi, komunicirajte z njimi preko različnih medijev. Če se jim boste posvetili, boste povečali vaše občinstvo in vaš profil.

POVEŽITE SE Z NJIMI!

IZDELAVA VAŠEGA PORTFELJA

Predvidevajmo, da ste dosegli ekonomsko ravnovesje (ravnovesje med ponudbo in povpraševanjem). Vaše ure treningov (ponudba) ustrezajo povpraševanju za vaše termine. Za treninge računate največjo možno vsoto, ki si jo v vašem ekonomskem okolju lahko privoščite. Delate največje število ur, medtem pa si puščate čas, ki bi ga morali vlagati v vaš posel, v razvijanje strategij in planov za rast.

Vprašanje:

Koliko neplačanih ur ste zraven vašega dela osebnega trenerstva pripravljeni investirati v vaš bodoči poslovni uspeh?

Najti ta dodaten čas zna biti izziv, vendar če ste sposobni in znate uporabljati primerno tehnologijo, lahko danes naredimo veliko več kot so nekoč lahko storili brez vseh teh pripomočkov. Izkoristite vaše tehnološke naprave in “mrtev čas” za produktivnost. V naslednjih nekaj mesecih vam bomo pomagali najti vaš sekundarni vir prihodkov. Kako lahko izkoristite vaše prednosti, da boste slišani in prepoznani na trgu.

Razvoj trajnostne in donosne dejavnosti v zgodnjih fazah zahteva investicijo, tako denarno kot časovno. Občutili boste pritisk, v to sem prepričan, predvsem finančno. Morda trenutno nimate na voljo odvečnega denarja za investiranje, vendar vam zagotavljam, da če boste pametni, sistematični in pripravljeni vsaj malo tvegati tam, kjer bo smiselno, bo ta investicija vsekakor prava izbira.

Trenutno je ČAS tista dobrina, ki j eimate več na voljo. Investicija neplačanega časa v vaš posel, da ga razvijate.

Ste razmišljali kaj je bolje, vložiti denar v novo igralno konzolo in čas v igranje igric ali vložiti ta čas v načrtovanje posla in ta denar v promocijo ciljno usmerjenih objav na socialnih omrežjih?

Preživeti čas ob gledanju televizije ali pisati članek, ki bo povečal vaše občinstvo?

Ustvarjajte VSEBINO! Na vaših blogih, socialnih omrežjih, videjih, člankih, kratkih izjavah, slikah, skratka uporabite vse medije za komuniciranje, ki so vam na voljo.

Odkrijte, kateri ljudje želijo biti v vašem občinstvu in nato prilagajajte vsako objavljeno vsebino tako, da se bodo lahko z njo povezali. To je ključnega pomena za vašo poslovno rast.

https://vimeo.com/334203548/c709a4611d